1.Kilo vermek için kendinizi ne kadar hazır hissediyorsunuz? Oldukça motive olmuş hissediyorum

Kısmen motive olmuş hissediyorum

Bir nebze motive olmuş hissediyorum

Çok az motive olmuş veya hiç motive olmamış hissediyorum

2. An itibariyle hayatınızdaki stres miktarı göz önüne alındığında, kilo vermeye ve yaşam tarzınızda değişiklikler yapmaya ne derece odaklanabilirsiniz? Kolayca odaklanabilirlim

Nispeten iyi bir şekilde odaklanabilirim

Emin değilim

Çok az odaklanabilirim veya hiç odaklanamam

3.Başlangıçta, insanlar çoğunlukla hızlıca kilo veririler. Ama uzun vadede, haftada yarım kilo-1 kilo arasındaki bir oranda kilo vermek en iyisidir. Ne kadar kilo vermek istediğinize ve bunu ne kadar hızlı yapmak istediğinize dair beklentileriniz ne kadar gerçekçi? Çok gerçekçi

Kısmen gerçekçi

Bir nebze gerçekçi

Çok az gerçekçi veya hiç gerçekçi değil

4. Özel kutlamalar haricinde, iştahınızın kontrolden çıktığını düşünürken bir yandan da bir sürü yiyeceği süratle yediğiniz olur mu hiç? Evet

Hayır

5.Eğer bir önceki soruya evet cevabı verdiyseniz, son bir senede bu şekilde yemek yeme sıklığınız ne kadardı? Ayda bir veya daha az

Ayda birkaç kez

Takriben haftada bir

Haftada 3 kez veya daha fazla

6. duygusal sebeplerle yemek yer misiniz, örneğin; endişeli olduğunuzda, moraliniz bozulunca, öfkeliyken veya kendinizi yalnız hissediyorken? Asla veya nadiren

Ara sıra

Sıklıklada bir

Her zaman

7.Beslenme alışkanlıklarınızı değiştirebileceğinize ve bu yeni alışkanlıkları sürdürebileceğinize dair kendinize ne kadar güveniyorsunuz? Tamamen güveniyorum

Kısmen güveniyorum

Bir nebze güveniyorum

Çok az güveniyorum veya hiç güvenmiyorum

8. haftada birkaç kez egzersiz yapabileceğinize dair kendinize ne güveniyorsunuz? Tamamen güveniyorum

Kısmen güveniyorum

Bir nebze güveniyorum

Çok az güveniyorum veya hiç güvenmiyorum